tisdag 23 december 2008

Julledig

Nu är man ledig i tre dagar!! Ska bli så skönt. Idag för att det är min lediga dag och imorrn och övermorgon för att Birsta City har stängt!! Skönt det.
Imorrn är det julafton, jag kan inte fatta det. Tiden har gått så himla fort så man inte vet ut eller in.. Men Nu är julen här och jag tycker den är så himla mysig. Man får umgås med familjen och jag älskar alla tända ljus och att det är mörkt ute och julgranen!! Ja det finns inte mycket som man inte gillar. Ska försöka mig på julgodis idag och se hur det går. Har inte bestämt än vad jag ska göra. Men det märks.=P

Ligger nu nästan nyvaken i sängen och kollar på All Access. Finns ingenting annat att titta på.. Så kändisar är väl intressant.
Igår tänkte jag att jag nog skulle sova hur länge som helst idag. Men Ikke.. Man vaknade halv nio som vanligt när man är ledig. men det är skönt att veta att man får ligga kvar och mysa LÄNGE =)
Fick ett mess vid 3 och vaknade till och låg och messade en stund. Men inget som var så vettigt... Typiskt. Men sen orkade jag inte mera och måste sova.
Det känns i fötterna idag att man var ute och sprang på jobbet hela dagen. Hit och dit. I klackskor så hälarna gillar inte mig just nu. Men vill man vara fin.. Hehe!
Gårdagen på jobbet gick bra måste jag säga, gick ganska fort. vart lite segt efter 18 men det gick det med. Var hyffsat mycket folk fast lönen kommer in på kontot idag. SÅ jag är ganska glad att jag inte jobbar idag kan jag säga. Kommer vara sjuk mycket folks om sliter och drar i allt och tar det dom hittar bara. Som gamar.. Kan inte folk lära sig att planera.? Iofs så är inte jag bättre på det heller. Men jag är inte ute i sista sekunden iaf. Igår var det en stressad tjej som var helt galen och skulle hitta någonting till sina släktingar. Hon tog nästan vad som helst. Och vissa bryr sig inte om storleken heller. Bara det är någonting =P haha

Nej nu ska jag ta och kolla in min lön hur det ser ut!! Hoppas det är bra.

GOD JUL på er därute!!

Inga kommentarer: