torsdag 25 december 2008

Juldagen

Då har ännu en jul gått!!
Det var mysigt igår som alltid på julen=) Vaknade av mysiga hundar som hoppade på en och ville mysa! Det var inte en dålig väckning!! Sen vart det julfrukost och så gjorde man sig klar för julbön. Var en annan kantor igår så man vart lite besviken. Ska ju alltid vara Charles. Annars ingen jul. Han var inte så bra den nye heller. Men det gick iaf, man fick ju ändå önska alla en god jul!
Sen hem och kolla Kalle Anka och sen vänta på maten och julklapparna. =P Fick mycket fina julklappar som jag är grymt nöjd med! =) Bland annat en Puma väska, röd och svart! Grymt snygg!!
Sen vart det film och mys hela kvällen!!

Idag har man tagit det mycket lugnt! Jag, pappa, syrran och Fredrik en långpromenad runt sjön här hemma i Byn. Det var hur skönt som helst att rör lite på sig efter all mat man fick i sig igår =P. Sen film och mys i soffan igen. Nu sitter jag och bränner lite filmer till mamma och pappa.
Ville till stan på fest hos Alex. Men det blir inte så... SÅ jag bli la hemma och kollar på Tv hela kvällen... Jobbar ju imorrn med så det är väl lika bra det att man tar det lugnt eftersom jag ska köra imorrn tidigt till jobbet.

Men nu ska jag ta och kolla lite på TV och fortsätta bränna filmerna.

Vad händer på nyår??

Inga kommentarer: