söndag 14 december 2008

Söndag

Söndagar är dom tråkigaste dagarna på hela veckan. Men just idag så känner jag verkligen att det är skönt att det är söndag! Att man kan ta det lugnt utan att känna att man bli stressad över att inte göra ett skvatt. Som jag bli när man är ledig en vardag.
Ska ta och kliva upp snart och sätta på mig underställ och skidkläder. För idag ska jag på södra och åka längd!! Skönt att komma iväg. Känns som man inte riktigt orkar, men jag måste. Och det är skönt när man kommer hem. =P

Sen blir det Pizza Varesig det blir här eller i Bergsjö så ska jag ha pizza idag!! Det är ju söndag!! =P Hehe!!

nej nu ska jag upp och dona lite innan mitt sällskap kommer!! Blir lunch här innan vi far ut i spåret!! Ska vänta in en person oxå så han oxå fåt åka lite!! Kul ska det bli!!
Undra vad det vlir för lunch!! City gross nära så man kan bestämma senare!



I don´t wanna the girl that has to fill the silence

Inga kommentarer: