onsdag 17 december 2008

1 Vecka kvar till jul!

Igår vart det träning vill jag lova. Så himla skönt. Men man fick ju sota lite för det med knäna och så, men det är det värt. Bara man får vara så pigg och allert som jag var igår!
Gick på bandet 1 timme och sen tränade jag lite mage. Känns i ryggen med. Men som sagt nu vet jag varför jag har ont och det känns bra!
Sen efter träning vart det dusch och bastu! Härligt med värme efteråt. Sen staden och lunch på wayne´s! Tacopaj, det var hur gott som helst och jag var verkligen hungrig. Sen iväg till jobbet och mötas av ännu en dag med "det dära" Men jag vet inte vad det var med mig. Allt rann av och jag struntade i allt som sades och körde mitt race och var riktigt glad. Var det för att jag hade tränat och var piggelin? Möjligen!!
Sen efter jobbet kom Sandra och hämtade mig, hon hade lånat min bil medans jag jobbade. Vi for hem till mig och lagade lax och romsås! Mycket gott! Massa tjatter och färgning av Sandras hår. Vilket påminner mig om jag verkligen måste färga mitt hår igen. Utväxten syns för mycket nu=P.

Idag jobbar jag bara till 17. Sen vet jag inte rikigt vad jag ska göra. Hem och laga mat och bara ta det lugnt antar jag. Känner inte för någonting just nu. Bara vara hemma och softa låter som en plan!

Imorrn kommer min pingla upp och hälsar på!! =) Jag längtar! Var roligt vi ska ha!! Påminner mig om att jag måste på systemet! =P

Nej nu ska jag ge upp det hära och kolla på TV och bara vila mina arma ben innan jobbet.

Hellt otroligt måste jag bara tillägga att det bara är 1 vecka kvar nu till självaste julafton. Jag tror jag blir med kattungar. Tiden går så himla fort att man hinner inte med sig själv.
Jag har lite julklappar kvar att handla och det kommer att avverkas imorrn med min älskade!! =) Sen ska man bara jobba helg och sen så är det JUL.


Merry Christmas!

Inga kommentarer: