lördag 13 december 2008

Snacka om att jag är trött...

Nu har jag precis kommit hem och varvar ner efter mycket hets och lite vila...
Men jag får skylla mig själv att jag skulle med mamma och pappa idag. Men det är så sällan man träffar dom just nu så det var mysigt att umgås lite.

Igår var det julfest med jobbet! Kul kul! Var inte så himla taggad till en början, men sen kom det med. Efter man konkat på ALLT som skulle med och svettades som en gris... Hoppade in i duschen hos Sandra det första jag gjorde och vart piffad och fin!! Bilder på BD Och FB. =)
Sen kom folket och det vart massa tjatter och glada miner!! Det var en super rolig kväll! Och vi hade ju fixat trubadur med och det var uppskattat! =P
Tack Jocke för det!!
Sen vart det krogen och allt som tillhör.=P
Kom hem till Sandra vid 4 på morgonen och slocknade fort vill jag lova. Imorse var man inte så himla bakis ändå. Mest trött. Men jag klev upp, tog en dusch och sen promenad till stan och bli upphämtad av mamma och pappa som skulle upp och julhandla lite och hämta min systers hundar! Ska vara hundvakt över julen! Jag var skit trött och orkade knappt med i slutet. Men nu är det över och jag ligger i sängen och ska snart iväg igen iofs. Måste till MQ och lämna nycklarna till Sandra. Sen vet jag inte vad jag ska göra rikitgt. Kanske far ner till Bergsjö en sväng och hälsar på!=P

Men nu ska jag iaf ta det väldigt lugnt en stund till så bilden hinner bli varm!

Trevlig lucia!!

Inga kommentarer: