tisdag 9 december 2008

Strömavbrott...

Japp det har jag nu.. Vet inte varför, utan det bara kom och har inte fått någon ström än... Inte bra det.. Satt och kollade på Tv i lugnan ro.. Men det fick jag tji för. Då var det bara att ta och packa ihop sina saker och göra sig klar. Och nog vart jag klar =P Lite väl tidigt. Ligger nu och lyssnar på lite musik ( nya hörlurarna) Hehe!! Dom funkar skit bra! Sköna är dom med! Tack än en gång Telia!!

Ja men just ja, skämde ju ut mig igår med. Haha.. Kom ju in en kille som var med på föredraget och jag kände inte igen honom... Haha. men han kom fram till mig och frågade om jag tyckte det gick bra och då kom jag på vem det var och vi skrattade lite och så=P Haha... Typiskt mig.

Oj nu kom strömmen igen =) Skönt!

Men nu ska jag ringa ett samtal och kolla om det är lugnt att jag far nu! =)

Hade gött!!

Snart är det jul! Sista julklappen idag?? Hm. Kanske!!

Bye bye!

Inga kommentarer: