söndag 21 december 2008

Tomteluva!

Börjar bli trötter nu... Känns av att man inte sovit så mycket. Men dagen på jobbet har gått bra måste jag säga. Gått fort idag med. Men det var lite mindre folk än igår. Folk har väl slut på pengar och väntar in lönen som kommer in på kontot på tisdag så jag kan tänka mig att det kommer att vara MYCKET folk då.. Tur man inte jobbar den dagen.
Slutar 21 imorrn och då ska jag bara hem och inte göra mycket. Sen på tisdagen kommer en kompis upp hit och tar en fika. Är på genomresa på väg till Skellefteå så varför inte passa på att ta en fika med mig=)
Sen ska man fara ner till Hogland och ladda inför julafton och massa mys med familjen! Min syster och hennes kille kommer ner oxå över julen och firar med oss!! MYS!!
Och den årliga päronkonjaken och julbönen! =D

Nu sitter jag och kollar på Reine och Mimmi i fjällen. Det måste man ju bara titta på. =P

Imorrn innan jobbet ska jag, Helené och Ullis på Ego och träna lite. skönt det att man inte behöver gå själv. Då hade jag nog inte gått alls. Nu har man något som sporrar en och som man måste gå för. Håller fortfarande på att jobba på konditionen och göra knäna mera motagliga för träningen så jag inte överanstränger mig på en gång. Men det känns redan i kroppen att man rör på sig. Får ont när jag inte tränat på någon dag.

Men nu ska jag ta och kolla på filmen och mysa med mina chips och dip =P Man får lyxa på en söndag!

Jag måste hitta min tomteluva oxå så jag kan ha den på julafton tänkte jag! Annars kanske man måste köpa sig en ny =P.

XOXO

Inga kommentarer: