måndag 24 november 2008

Måndag

Måndag igen och imorrn är det löning. Någon mer som känner det är välbehövt.?
Imorrn tänkte man dra till Sthlm, men det vart ingenting med det. Är för dåligt väder. Och sen så måste jag tvätta. Men jag blir galen på maskinen nere i källaren.. Funkar ju inte.. Lätt att tvätta då.. Hm, inte. Men snälla människor som det finns i välrden så ska jag få tvätta imorrn iaf!! Tack tack!! =) Sen blir det väl att man planerar lite inför föredraget. Hua det närmar sig.

Idag vart det snabba ryck till jobbet. Sov kanske en aning för länge och hade ingen koll på klockan. Så man fick stressa. Käka frulle på jobbet och sminka sig på jobbet. Haha men jag hann ju! =P
Och dagen har bara sprungit iväg tycker jag. Gick ju hur fort som hellst. Inte nå mycket folk har det vart heller. Men man har städat lite och fått det snyggt inne på lagret!

Sitter nu uppkrupen i soffan och käkar popcorn och dricker julmust så jag mår illa. Kanske ska sluta proppa in popcornen. Haha. Svårt när det är så gott! =P
Men nu ska jag ta och kolla på Tv och krypa ännu djupare ner i soffan!

Live your life.

Inga kommentarer: