torsdag 13 november 2008

Ont i vader...

Nu sitter jag hemma och gruvar mig för packningen.. Hatar verkligen att packa och Det tar sån tid. jag tar alltid med mig alldeles för mycket oxå.. Typiskt mig. Men hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig om två dagar?? Helt omöjligt.. Men man får gör sitt bästa. Har ju fått bott i en väska nu i två dagar. Haft packning med mig utan att veta riktigt vart jag ska sätta ner foten. HIHI. Men det gick ju bra det med!! =) Mysigt om inte annat när man fick husrum hos världens mysigaste!!

Var med Tezz i Tisdags och vi gjorde inte mycket. Båda var rätt trött och seg. Och Liam var ju lite sjuk. Stackare. Men han lekte på och hade det roligt som det verkade. Kollade på två spindelmannen filmer iaf! Eller kollade och kollade. Hihi. Sen vart det pizza och yatzy innan man drog till nästa soffa och myste ner sig ;)
På onsdagen for man till stan och gick till tandläkaren. Det gick bra där. Tog lite kort och kollade lite och pratade om hur det skulle gå till! Längtar som en gnu. Men det är 2 månader kvar innan det händer. Sen for man till Micke (grannen) Och hälsade på lite på jobbet och sen ner på stan igen och shoppa lite. Köpte nya Liza Marlund boken som jag ska lägga mig och läsa efter jag packat klart! Sen en kofta och lite små prylar från apoteket. Sen kom Micke ner på stan och vi käkade lunch på hamncafe! Gott gott!!
Sen bar det av till Hogland och kolla läget lite och sen stan igen med Tezz och Pernilla och Liam! Vi var och hälsade på Alex!! Mysigt! Och vi var på leksaktäffären bredvid ÖB och kollade med. Vilka leksaker det finns nu måste jag bara säga. Inte tråkiga som vi hade när vi var små... Orättvist. Haha. Blir som barn på nytt =P
Sen for vi hem och jag hämtade min bil som stod vid häggen. Och sen hem till **** och mysa lite mera. somnade på soffan och var hur slut som helst. Var nog inte bara jag som var trött.!!
Sen idag for man uppåt vid tio och här sitter man nu efter en hel dag på jobbet. Seg i benen och har ont i vaderna. Jobbigt.. Men det går nog över snart. Imorrn ska vi ha möte på morgonen och sen jobbar jag till 15.45 och sen bär det av mot norrland och min syster! Ska bli kul att komma iväg lite!

Men nu måste jag packa och göra mig klar.

Saknar Mamma och Pappa!! <3

Godnatt!!

Inga kommentarer: