tisdag 11 november 2008

Tisdag

Det är alltid så att när man är ledig och får sova HUR länge man vill så ska man vakna klockan 7 och känna att man inte kommer somna om igen.. Jobbigt sånt dära. Men men jag har ju lite att dona med innan jag far ner till Bergsjö och hälsar på min älskling och hennes son som är sjuk =(
Stackare. Man får ta med sig en liten present så han bli glad! =) <3

Fick ett medelande 5.55 imorse. Flög upp av skräck. Men det var ett mysigt medelande och det gjorde ingenting att jag vaknade! =)

Ska ner i källaren sen och jag gruvar mig lite. Ni ska veta hur det ser ut där.. =S Men det går nog bra. Har lovat syrran att honska få ett par byxor av mig så jag får väl hasa mig ner och leta efter dom sen. Ska bara sitta upp i sängen och riktigt vakna till innan jag ska upp och filura lite.
Sen på biblioteket och lämna tillbaka barnen ifrån Frostmofjället. Har läst ut den nu och den var bra. Sorglig och lite hemsk. Men den var mycket bra! Vill se filmer oxå. Hanna sa att den var jätte bra så man måste ju ge den en chans. Och efter man läst boken så tror jag att filmen är bra!

Tittar på Rix Morron Zoo nu och Gert ska byta däck på Rogers bil nu. Är la inte så svårt att byta däck inte. Måste väl han klara galant. Det jag tror skulle vara svårare är om Titti skulle gjort det. =P Gert berättar att han inte bytt så mycket däck. Är det så att alla lämnar in på verkstan eller så... Vet att det brukar vara kaos i Nacksta när första snön faller. Och pappa säger som jobbar på Häggen att det är verkligen kaos när snön kommer. Är det ingen som är förberedd och kollat på vädret och tänkter " Oj nu måste jag byta däck innan snön kommer"...??

Men nu ska jag ta och lyssna lite metallica och sen upp och fixa lite.

Imorrn bär det av till Tandläkaren. Och det kommer göra ONT. Men man har rätt hög smärttröskel så det ska nog gå bra. Tur man inte har tandläkarskräck.

See ya!

Tror det chockar ALLA

Inga kommentarer: