måndag 17 november 2008

Trött... skoja inte..

Ligger i soffan nu. Har precis uppdaterat min telefon. Var in på Telia idag och gnällde (som vanligt) på att min telefon var så seg och hakade upp sig jämt. Var ju jobbigt att lyssna på musik på bussen för det hakade hela tiden och Det vart stop i varenda låt.. Jobbigt. Men hon gav mig rådet att uppdatera och nu har jag gjort det och får se hur den tycker om det. Kommer märkas. När man skcikar SMS så hänger den sig och det tar ett tag innan den blir normal igen och det är jätte störigt så jag hoppas detta hjälper. Dock försvann några nr som jag har sparat dom senaste dagarna. Men det gör ingenting. Var inte så viktigt. =P

Idag på jobbat har det vart lite jobbigt... Hatar sånna hära dagar. men nu är den över och man ligger i sängen och ska sova snart =) Skönt.
Maria var in på lunchen och vi snackade och gick runt lite. Trevligt!
Skulle kanske ha farit neröver ikväll men är glad nu att jag inte gjorde det. HAde vart skit trött och det var ju en annan som oxå var jätte trött, som hade sovit när man kom och då kändes det som vi kunde vänta med att ses till onsdag eller torsdag! Och baka lussebullar=P
Så jag var och handlade lite efter jobbet och åkte hem lagade mat! Pastasås med korv och oliver. Gott!! Mätt vart man och det vart matlåda till imorrn med!

Nej nu ska jag hoppa isäng! Ögonen vill inge mera nu.
Godnatt!!

Undra om det är scrubs nu??!!

Inga kommentarer: