torsdag 6 november 2008

Olidligt....


Smärtan är olidlig och jag skulle bara vilja kasta mig i sängen och dra täcket över huvudet och vänta på att allt ska gå över... Hatar denna tid i månaden.. Varför ska det finnas... Möjligen för att man ska veta att allt är okej.. Men måste det göra så ont???.....

Igår hade jag oxå grymt ont, men i HELA kroppen. Visste inte vart jag skulle ta vägen ibland. Men dagen rullade ju på och idag känns det mycket mycket värre så jag är glad att jag bara jobbar till 17 idag! Då kanske det blir bad om jag inte fortfarande har så jävla ont. Ska käka frulle snart och ta en orudis så jag blir männsika igen. Om jag kan käka någonting. Men det hoppas man väl. Och så ska jag sno ihop en omelett oxå till lunch! Orka köpa mat i Birsta. Är så dyrt..


Nej nu ska jag ta och sätta igång så jag kan sätta mig ner och läsa lite sen. Måste ju lämna tillbaka boken imorrn. Beroende på om jag bestämmer mig att åka till Hogland på måndagkväll eller tisdag morgon. Men jag måste ändå läsa.


Men nu måste jag ta och rappa lite.



Smärtan är olidlig

Inga kommentarer: