tisdag 25 november 2008

En ledig dag

med världens underbaraste! =) Väckte Sandra vid 09.40 ungefär =S Hihi. Men hos sa att jag bara skulle komma till tio och att hon skulle vara vaken så hon får skylla sig själv. =P
Sprang ner till tvättstugan och började med det. Skönt att allt är tvättat nu!
Sen vart det Birsta med massa roliga händelser. Var in på IKEA och köpte lite nya tavlor till lägenheten och det var jätte fint. Har målat tre ramar svarta (såklart ;P) Så dom ligger på tork. Får sätta upp dom imorrn innan jobbet! Kommer bli kanon! Sen vart det en sväng i huset och kolla på skor och kläder! Hua, det vart båda delarna. Ett par Kängaktiga skor, skit snygga. Måsta bara ha! Sen en t-shirt klänning från Monki. Ja jag vet, har aldrig handlat där och tycker inte om stilen heller. Men den här var bara för mycket JAG!! Sen vart det stan och Sandra skulle handla skor. Sen hem och hämta matlistan, till ICA Nacksta, lämna av Sandra och fara till Jonas och hämta mitt Wii! Saknat! Sen hem till Sandra och baka kladdkaka och kolla TV och fixa med hennes nya telefon! =P.
Imorrn ska jag till shibas innan jobbet och kolla om dom har skruvar till min dator. Har tappat några. En kille på Elgiganten som tipsade mig om det stället. Bra sagt!
Sen lunch på stan med Sandra och sen jobb till åtta och sen kommer Jonas över och hälsar på! Trevligt! =)

Längtar till helgen!

Nu ska jag leka med mitt nya minneskort till telefon!

Godnatt!!

Inga kommentarer: