lördag 15 november 2008

Lördag kväll

Nu sitter man efter en rolig dag på stan och en massa fläng i soffan hos syrran och lånar freddans dator lite. vet inte vad det är på Tv men jag tittar inte så noga heller.

Dagen har vart bra som sagt. Vaknade rätt tidigt men klev inte upp förän tio och käkade frulle och duschade. Mamma ringde med och det var hur kul som helst att höra hennes röst. Saknar dom. Sen for jag och syrran ner på stan och kikade lite. Vart en rätt dyr dag och det vart mycket fint och det är väl huvudsaken!! Vart en långkofta som man kan ha leggins till och sen hittade syrran en klänning som jag bara måsta ha. Den bara skrek mitt namn och passade mig så himla bra =) så den fick följa med hem. Och sen vart det lite underkläder, alltid bra att ha!! Sen en huvtröja. Var mycket billigare än den på jobbet kan jag lova=P
Sen for vi runt lite och var på klädax och köpte en julklapp till pappa! Så nu har man startat med juklappsinköpen iaf. Hihi. Sen hem och gå ut med hundarna och sen fika. Gott gott. Ska snart bli middag med. Kyckling och potatisgratäng! Mmmm mumma!! =)

Sen ikväll funderas det på krogen. Men vi får se hur det blir med det. Skulle vara roligt men man får som sagt se vad som händer.

Nu ska jag ta och hjälpa till med maten lite.

Hade bra!!!

...:::Sakna:::...

Inga kommentarer: