söndag 23 november 2008

Glömde

Jag måste vara vimsigast i världen.. Hihi *LER*

I torsdags fick jag besked om att jag och Sandra ska hålla föredrag på Telia om mode och vårens nyheter! Tror du jag vart nå nervös eller?? Hua Sandrorna ska stå framför 20-30 pers och prata om mode och vad som komma skall. Det är lite skrämmande. Men som alltid när vi gör någonting blir det kanon! Så det är bara köra sitt race och hoppas dom tycker det är roligt! =P
Ska snacka ihop oss någon kväll till veckan och dra igenom vad vi ska säga.
Men jag har aldrig gillat att stå framför publik och prata sådär. Har alltid dragit mig ur, men nu känner jag att det kommer bli roligt oxå på ett vis. Men ändå skrämmande.

sitter på lunch nu och har ätit min tråkiga omelett. Men man vart mätt iaf och det var la det som var meningen. Sen när jag kommer hem så ska jag göra någon god middag och sen en kladdkaka med tillbehör! =P Och städa lite och plocka. Slutar 16 idag och det kommer vara så skönt. Då hinner man en del. Fara och handla och så med.

Men nu måste jag kolla upp n ågot gott recept till ikväll!

tjoo och tjim

Inga kommentarer: