måndag 27 oktober 2008

helt underbart

Imorse n'r jag vaknade fick jag nå fel och tänkte "varför inte kolla om jag kan ta och tvätta någon maskin innan jobbet" Sagt ocg gjort, jag gick ner och kollade om det var någon som tvättade och det var det som tur inte. Det är bra med tvättstugan här att man kan gå ner samtidigt som man vill tvätta och 9 gånge av 10 så är det ingen som tvättar. Bra det! Så nu håller jag på med första maskinen och även om man inte hinner med allt i dag så är man en god bit på väg!
Ska även försöka dammsuga innan jobbet med. Vara lite duktig iaf kan man ju försöka med.

Igår var man rätt trött på jobbet. Inte på morgonen utan det kom lite sådär vid två när man ville åka hem och bara mysa. Så man gick runt som i en bubbla någon timme och försökte sitt bästa. Men sen vet jag inte vad jag fick för energi sen för satan vad jag sålde. kostymer hit och jackor dit! Var hur kul som helst. Och att få höra av kunder att dom blir trevligt bemött och gillar verkligen våran butik! Det är hur kul som hellst. Där öppnar man upp för stammisar!
Sen vart klockan äntligen 16 och jag fick bege mig hem och kolla vart jag hade förlagt min plånbok.. Blev galen när jag skulle tanka innan jobbet. Hittade den inte.. Vad göra?? Jag funderade och funderade på vad fan jag kunde gjort. Har jag vart någonstans och lagt den på nått bort och sen glömt bort den? Hm... Men sen efter ett tag kom jga på att jag hade lagt ur alla småmynten i min lila samling och att jag hade suttit vid datorn och att den sannorligen måste ligga där!! Och när jag kom hem så låg den där snällt och väntade på mig! Sen bytte jag om till bekvämare kläder och det bar iväg till Härnösand! Trevlig kväll med pizza godis och film! Först vart det Hard Night (tror den hette så) Var en liten parodi på Johnny Cash film. Rolig och seg på samma gång. Sen vart det en lite paus och kolla lite på bilar från USA. Sen vart det Cars (hade aldrig sett den så vissa tyckte det var dax =) ) Och den var rolig! Haha. Och lite sorglig. Sen så vart man rätt trött och man hade en halvtimmes bilväg hem så man tackade för en trevlig kväll och begedde sig hem. Väl hemma måsta jag ( trött och sliten) bädda om sängen... Ville inte sova i sjuklakan direkt. Men väl klar så la man sig och man somnade in som en ovaggad bäbis.
Sov faktiskt hela natten utan att vakna. Skönt det för en gång skull. Jag älskar verkligen min säng. Den är så himla mysig och perfekt hård!

Idag så jobbar jag till 20.15 igen. Det kommer nog bli en lite seg dag med tideb. Men man jobbar ju med henke och det är aldrig fel. Har inte träffat honom på över 1 vecka så det är på tiden nu tycker jag. *sakna*.

Men nu ska jag ta och kliva upp och dammsuga innan jag klär på mig och stur med sånt!

Hoppas ni får en trevlig vecka!!

XOXO

Inga kommentarer: