fredag 3 oktober 2008

Fredagkväll

Sitter och lyssnar på massa musik nu och det är bara soft här hos mamma och pappa. Skönt att komma och gå som man vill, men visst saknar man dom när man väl ville vara hemma och mysa. Tycker det är så rofyllt här och det är mysig när man kan tända ljus och det är mörkt ute. Men dock vill jag inte sitta själv när det är så mörkt. Men det ska jag ju inte heller så.
Ska snart göra mig klar och fara till stan och vara med Lene. Det ska bli hur kul som hellst! Saknat dig gumman! Dumt av oss att inte anstränga oss mera när vi vet vad vi har och har haft tillsammans! Men nu ska det bli ändrig på det.
Sen när man kommer hem från det så ska jag ner till grannen och dricka vin och tjata lite om ditt och datt! Komme rbli en mycket mysig fredagkväll måste jag säga!

men nu måste jag dra och göra mig klar så jag inte blir så himla sen.

Kram

( Är på srålande humör idag! =))

Inga kommentarer: