lördag 4 oktober 2008

Lördagkväll

Sitter nu och kollar på South Park på 6an! Så jävla sjuka så det finns inte.. shut your fucking face, unclefucker
Jag sitter och skrattar konstant. Måste bara ladda hem den filmen. Den kan man kolla på typ 100 ggr och skratta lika mycket varje gång.

Idag har jag tagit det mycket lugnt på förmiddagen. Har lämnat in 3 uppgifter på svenskan och det är jag riktigt stolt över! =) Samtidigt som jag satt på MSN och kollade på TV. Man är bra på att göra massa saker samtdigt. Det är då jag jobbar som bäst när jag har fullt upp. Mycket i huvudet.. jättehjärna.. Haha.. Sen så kom grannen upp och då var det bara att hoppa ur sina mjukisar och på med jeans och fara in till stora staden Hudiksvall och fika hos världens gulligaste dam! Hon gör så gott fikabröd och så GODA salami/brie mackor så det är skamligt! Vet inte iktigt vad cafeét heter, men det ligger iaf vid Möljen. Lixom snett mot Hot Chili. Mitt emellan hudik hår och infart till en innergård. Verkligen värt att gå dit tycker jag!
Sen var vi ut på ett litet äventyr. Tog en promenad runt Hudik och sen tog vi bilen till Maln och kollade lite. Så himla fina hus, men vissa dock lite malplacerade. Eller Malnplacerade som Micke så fynigt fick till det. Haha..
Sen drog vi till Saltvik och kollade på vart han och Nanni hade kollat på hus innan dom flyttade till Hogland. Ligger bilder ute på BD. Inte på huset, men på omgivningen. Och jag måste säga att det var rikitgt fint där, men jag är himla glad att dom valde Hogland istället! =)
Sen for vi hem för Micke skulle på surströmmingsskiva på Skolan så han måste göra sig klar. Så jag tog plats framför TVn och nu ligger jag här och det är så skönt att bara ta det lugnt och kolla på tv. Hade ju inte tittar på South Park annars. Höhö...
Men jag måste säga att jag blir jävligt less.. Man undrar hur vissa människor behandlar vänskap... Jag tycker att det är jävlig taskigt gjort och jag är förbannad.. Man undrar ju vad man är värd egentligen.. Orden verkar bara vara tomma ord just nu... Jag har lust att skrika och be folk dra åt he**ete.. Man gör inte så...

Men nu ska jag ta och koncentrera mig på att skratta ikapp med filmen och gossa med mina älskade katter! Dom är så himla mysiga idag. Lucas har gått och stångats och bara velat bli klappad idag. Nu ligger han bredvid mig och kurrar!!

Trevlig lördagkväll. Jag gör det jag kan bäst! =) MYSER
Som man lärt av den bästa :D

Inga kommentarer: