tisdag 30 september 2008

19.38

Japp då var denna tisdag snart slut oxå och jag måste säga att jag har kommit en bit med min svenska iaf. Ska läsa igenom nästa uppgift igen och svara på frågorna. Men jag kände jag måste ta en paus och smälta det jag läst! Så hur gör man inte det bättre än att sätta sig framför datorn och klottra ner några ord här på bloggen. Det är vänner på Tv:n oxå så man skum tittar lite på det.

Imorrn jobbar jag igen 11-20. hoppas dagen går fort. Men jag har det känslan igen att den inte kommer att göra det. Men ta på dig det glada humöret och det STORA leendet så kommer det bara gå vägen! =) Med rätt inställning så fungerar allt!

Men nu ska jag ta och lägga mig med boken och se om jag fattar det bättre denna gång och får några bra svar på alla frågor.

XOXO

Inga kommentarer: