torsdag 4 september 2008

Torsdag!

Japp torsdag redan, tiden går och går så snart är man gråhårig. Jag ligger just nu i sängen och planerar att ligga här ett tag till. jag börjar jobba 11. Så jag har gott om tid på mig. Ska ta bussen idag eftersom jag inte har någon bil idag. =P Den står nog redan på parkeringen på Birsta och väntar på mig! Var på Tandoori med Emma och käkade! Mycket god mat och mycket snack. Behövdes det kan jag lova! Trevligt! Tack för en lyckad kväll. Det vart ju vin oxå så man kunde ju inte ta bilen hem. Så den fick Emma ta på jobbet imorse!

Igår var en ganska jobbig dag på jobbet. Inte det att det var tråkigt. Men det fanns inte så mycket att göra och det var bara tanken att man vart där 10 timmar som gjorde en trött och seg. Men det gick bra ändå och här sitter jag nu och det vart en ny dag! =)
Idag jobbar jag från 11 till 20. Det känns lite bättre det. Den timmen man tjänar gör att dagen inte känns för lång. Det ska nog gå idag med!

Jag har så jävla ont i tandköttet idag... Hade det igår med men nu känns det värre. Jag är uppsvälld och jag kan inte häva ihop tänderna för tandköttet är ivägen. Typiskt. Men jag hoppas det går över snart. Får använda munsköjlen som doktorn gav mig sist. Menj ag kan inte få rätt dos eftersom den var receptbelagd, men jag kan ta den lite svagare för nog måste det hjälpa litegrann iaf. Vi hoppas på det iaf.

Nej nu ska jag lägga mig tillbaka och bara slappa och göra mig redo att kliva upp! Undra vad man ska ha på sig idag..?? Det ordnar sig alltid.

XOXO

Inga kommentarer: