torsdag 25 september 2008

Torsdag!

Idag har det vart en riktigt fuckt up dag.... Jag vaknade och kände mig riktigt piss.. Men men man lever ju iaf och det var ju huvudsaken.. Jag far till mamma och pappa och sen åker jag tillbaka till Bergsjö... Fortare an kvickt sitter jag i min egen lägenhet i Sundsvall och jag vet inte vad som hänt... Allt bara snurrar i huvudet på mig och det känns som att dom senaste månaderna inte har funnits över huvudtaget... Minnena bara suddas ut och allt blir bara galet...
Men sånt är livet och det är dunt att gräva ner sig i onödan. Bara acceptera och gå vidare.
ack vännen för att du ställde upp idag och tillbringade kvällen med mig. Fick mig att tänka på annat... Shoppade lite!! =) Ett par mysbyxor från H%M Gossigt värre. Och en svart jeanskjol. Sen ett mörkrosa linne från Gina Tricot. En röd/svart scarf från Cubus och två nagellack, ljust och ett mörklila! Mycket nöjd med mina inköp. Kände jag behövde lite shopping en dag som denna.
Nu ligger jag och kollar på filip och fredrik.. Lite drygt program måste jag säga. Men Det finns inget bättre än på TV. Bli snart bättre på 6an! Scrubs 23.35=)

Imorrn är det som sagt möte med jobbet. Palla mera skit nu asså.... Jag vet inte vad jag kommer göra om hon tar upp någonting mera negativt.. Jag orkar inte mera snart....

Men nu ska jag ta och kolla på TV och se om jag kan somna.

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: