tisdag 2 september 2008

Morgonmöte

Japp då har man gjort sin första dag efter semestern igår då! Det gick mycket bra måste jag säga. Men det var lite folk och det hände inte så mycket. Men man gjorde någonting iaf, kan man inte säga om min semester. Men det har vart härlig ändå. Fåt umgås med dom jag gillar bäst! =)

Idag kom Henke och hämtade mig halv åtta och vi for på stan och skulle ha möte med City. Mycket bra möte med viktigt info. Och man fick säga sitt oxå. Känns som jag kommer tillbaka och gnäller bara. Men man måste få säga sitt. Sen fick jag skjuts hem igen och nu ligger jag här i sängen och kollar på våra bästa år. Lite till och från iaf. Har inte kollat på 1 måndad nu och det har typ inte hänt någonting. Haha. Segt program. Sen idag ska jag kolla om det finns tvättid vid två och jag ska städa och dona lite och plugga om jag hinner. Och sen kommer Jonas och vi ska pula lite med hans stereo, Och mitt jävla virus som jag fått på datorn... skitsaker...

Men nu ska jag läsa lite och bara ta det lugnt innan jag ska sätta igång med mina bestyr.
Var ju upp tidigt idag ju. Men det var mysigt besök man fick iaf! =P

see ya

Inga kommentarer: