tisdag 23 september 2008

En dag kvar

Nu sitter jag hemma och känner att det var jävligt skönt att denna dag tog slut. Har vart en jobbig dag på jobbet idag och jag trodde jag skulle kasta någonting hårt i huvudet på någon som störde mig... Men nu är det slut och sista timmarna gick faktiskt bra måste jag säga! Lite mera folk då och dom ville ha hjälp.
Nu är det Family Guy på TV och det är ju roligt det. Tycker jag iaf! Skönt att det är såna program som man inte behöver tänka så mycket på när man tittar, en dag som denna är tänkandet inte Sandras starka sida =P
Ska ta en dusch nu och känna mig fräch, synd man inte hade ett badkar. Sen blir det lite läsning och sen sängen! Jobb imorrn igen. Men bara till 16 för en gång skull. Sen får vi väl se vad som händer! Jag är ju ledig i två dagar sen. Det ska bli riktigt skönt att vara det. Men vad som händer vet jag inte. Den som lever får se.

Men nu hopp in i duschen och det ska vara hett vatten idag! Skollande. =)

Sov gott och dröm sött!

( Köpte ett par Levis Jeans idag föresten=) Skit snygga! Det var ett par MÅSTE ha! )

Inga kommentarer: