tisdag 2 september 2008

Mycket nöjd

Nu är jag nöjd över mig själv! =) Jag har dammat och städat hela min lägenhet. Inte för att den är så stor men det är jobbigt iaf. Och i duschen var det inte roligt eftersom det hade åkt ut en massa tvål på golvet... Som hade torkat in när jag inte vart hemma... Men nu är det borta och det 'r toppfräscht hemma hos mig nu!

Fick veta nyss att det bli Bite Line till Middag idag! Mumma för magen. Det var ju år och dar sen jag åt det! Bra idé!


Jag sitter och tänker nu och lyssnar på massa musik.. Jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Vad ska jag göra?? HJÄLP..

Denna text fångade min uppmärksamhet när jag lyssnade på låten

You are my all my everything
You are the lights when the dark closes in
When I reach for you then you are there
To lift me up when I'm down
Never have I had so much faith
Now I feel like my life begins
I can hardly wait
Till I see you standing next to me
Then I know that you'll be there
And you always be my all my everything

Inga kommentarer: