fredag 5 september 2008

Fredag 08.22

Godmorgon!
Idag är det fredag och för mig är det snart helg. Ska snart kliva upp ur min mysiga säng och göra mig ordning för jobbet. Skulle egentligen börjat kl 12. Men jag ställer upp för Emma och tar hennes morgon! Hon har jobbat så himla mycket nu så hon behöver sova. Jag klagar inte heller gillar att vara på jobbet nu och jag hoppad det bli roligt idag! Första fredagen efter semestern och fredagar brukar det vara dra på. Igår var det mycket folk oxå på kvällen. Vi fick 1.9 i ppc och det är skit bra! SÅ nu känns det roligt att vara på jobbet och veta vad man kämpar för!

Sen efter jobbet ( 18.00) så drar man ner till Bergsjö, kommer raka vägen till tvätten. Men det är mycket mitt med så det är lika bra att jag hjälper till. Taskigt annars. Sen är det ju marknaden i helgen och det ska man väl gå på. Iaf på dan, på kvällen vet jag inte vad som händer än. Men det löser sig alltid. =) Är inte orolig.

Men nu måste jag kliva upp om det ska bli någonting gjort.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: