måndag 8 september 2008

Måndag

Japp då var det måndag igen och jag har nyss vaknat. Skönt att sova ut. Jag hade inte vaknat än heller om jag inte fått SMS av Micke (grannen) Som frågade om jag var ledig och ville hänga med till Borås om tre helgen.. Men jag jobbar tyvärr och det blev ingen resan för mig =( Men det är nog inte sista gången dom far dit heller. Har ju inte vart där på ett år nu så det är väl dax snart att hälsa på.

Helgen som vi just passerade vart mycket lugn. Lördagen var vi på marknaden och kollade lite, men inte mycket alls. Sen till Stina och Lars på kaffe, Sen hem och mysa och kolla på TV till Daniel skickade SMS och var hemma. Så då for vi dit och gick husesyn! Fint det kommer bli när allt kommer på plats. Man vart inspererad att skaffa hus nu iaf när man ser alla som har nyss skaffat och fått så fint! Jag vill inreda och göra fint nu känner jag! Min egen smak. Efter besöket hos Daniel så for vi hem och det vart film och chips! Mycket mysig lördag kväll måste jag säga. Och söndagen följde samma spår. Marknaden någon timme på dagen sen hem och Micke skulle fixa bilen hos pappa sin. Så jag stannade i hos micke och somnade framför tvn. Skönt. Skulle egentligen till mamma och pappa och käka middag men jag kände att det vart så stressat och edt var inte säkert att Micke han. Så jag sket i det jag med. Vart lite less. Men det är ju jag det... haha..

Men nu är jag bara lite trött och seg. skja nog lägga mig på sängen snart igen och kolla på tv. Behöver inte upp än på ett tag.

Imorrn jobbar man igen och det ska la inte bli så jobbigt.. Jobbar ju med den bästa!! ;P

Men nu ropar sängen efter mig!

Hade bäst!

Inga kommentarer: