onsdag 17 september 2008

Frisk Igen!

Japp då var min dator frisk och kry igen utan virus skit. Ska bara till ett virus program sen mår den prima skinka! =) Tack Henke för hjälpen.

Igår var jag hos mamma och pappa på förmiddagen, mamma och jag åkte till stan och hämtade jackan på MQ. Sen hem och laga lunch! Gott gott! Pasta och ost och skinksås! Åt förövrigt det i min matlåda alldeles nyss! Sen skjutsade mamma mig till Bergsjö eftersom min bil blev kvar i Hogland där den ska få bo ett tag nu... =/ Men den kommer må prima när papa är klar med den. Rustad för vintern. =)

Sen var jag hemma hos Micke och myste lite! Kollade på Film och Tv. Sen vart det sängen och Sandra somnade ganska fort.
Idag jobbar jag som vanligt. 11-20... Men det är ju snart slut på dagen nu. =)
Men imorse vart jag galen på Mickes bil... Den vill inte som jag ville och när jag skulle tanka i Gnarp så gick den inte att starta igen... Men Sandra var envis och gav sig in och hon vann! =) Får sen hur det blir med den idag då. Om jag får åka buss resten av veckan... Men det tror jag väl inte.

Ska ha en liten rast till nu och bara mysa och vila upp mig.. ( om man kan det på 10 minuter) Jag är så jävla trött och seg så det finns inte nu.. Ska hem och lägga mig på soffan och kolla på Tv och käka tacochips.

Hade bra i veckan. Jag försvinner i jobbträsket nu igen...

Inga kommentarer: