lördag 27 september 2008

Lördag

Japp då var man hemma efter en dag på jobbet som har går hur bra som hellst. Har vart skit mycket folk och alla har velat haft hjälp! Så himla kul, jag vill ata alla dagar ska se ut såhär. Det har vart mycket tråkigt ett tag. Men så är det på veckorna. Men jag hoppas folk inser nu att det mste inhandlas vinterjackor och massa höst nytt. Stickat! =) Gossigt!

Har vart lite jobbigt med. Men sen tänkte jag, va fan ska jag gå runt och vara nere och ledsen över en sån sak. Life is life och det är sånt som händer. Inget att hänga upp sig på. Life goes on.
Så jg bestämde mig för att nu får det vara färdig tänkt och nu ska jag bara tänka framåt.
Det är inte värt det heller.... Inte alls värt det. Så nu är det bara att blicka framåt.
Ska snart till sthlm och göra den osäker! Skönt att någon ville hänga med mig iaf! Huvudstaden Here I come. Här ska rockas på som bara fan. Brukar ju alltid bli det med dig =) HAHAHA...

Nu ska jag ta och få i mig någonting kanske. Sen bär det av till Niklas och Sara och kolla på film och mysa! Lugn helg med andra ord! =)

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: