onsdag 10 september 2008

Snö, vinter, kyla

Godmorgon alla bloggläsare! Idag är man utvilad och känner mig seg ändå. HUvudet är klart med kroppen vill inte vara med. SKulle behöva en rejäl massage! Någon som kan och vill??
Igår jobbade jag till 20 och det gick smärtfritt.. Utom min jävla tandjävel som inte vill gesig någon gång.. Varför kan en så liten sak göra så himla ont. Kan inte tugga som folk.. Igår var det riktigt jävligt, hade kunnat lägga mig på golvet som en treårigt och bara grina.. Då gör det ont, brukar inte gnälla annars.

Idag börjar jag klockan 12 och det är skönt! Ska iväg på stan och gå på sömmerskan och sen in på MQ och hämta lite saker! Sen bär det av till jobbet och man ska spendera hela dagen där. Men jag jobbar med världens bästa så det kommer bara rusa iväg hela dagen. Trodde jag skulle skratta på mig igår. =) Och vad kommer då inte att hända idag. Jag kommer få kramp i magen. =P

Inatt drömde jag om skotrar. Jag körde. och nu längtar jag så himla mycket tills snön kommer och man kan ta fram skidorna och vinterkläderna och bara njuta av snön. Jag tror jag är lite av en vintermänniska jag. Finns mycket mera jag vill göra på vintern än på sommaren. Måste åka hur mycket pulka som helst oxå. Hihi. Slalom, måste även lära mig att åka snowboard denna vinter. Var på god väg förra året, men jag och mitt tålamod. Måste träna på det först och sen lära mig åka. Det var skit jobbigt när man såg 4 åringar swicha förbi en som om dom inte gjort annat... Då vart jag less och gav upp. Men det är då man ska tänka att klarar dom av det så kan jag! Så nu i vinter ska jag bli världsbäst! Haha..!

Nej nu måste jag ta och lägga in en annan växel och göra mig klar till jobbet!

Imorrn ska jag till H-sand.... JObbigt. Men jag är inte så nervös. Bara att det tar upp så mycket tid..

Hade bra!

Inga kommentarer: