torsdag 18 september 2008

Tiden går fort

Idag trodde jag det skule bli världens längsta dag på länge. Men det har bara flygigt iväg. Klockan är redan 18.20 och jag tyckte nyss jag kom hit på jobbet och var less över den långa dagen och nu är den snart över=) har ingenting att klaga på idag!

Och vi har löst våra problem och kom överens om att det var så himla löjligt och att det aldrig ska hända igen. Tycker om dig för mycket gumman! =)

Idag har j ag var en "Emma" Och fixat med Acc väggen både på herr och dam. Vart super nöjd. Kommer nog upp något kort på BD senare. =) Jag är så himla nöjd så jag måste visa vad jag kan =P EGO, but I like it!
Sen vart det lite byte på dockor och lite annat småpyssel. Älskar att vara på jobbet sånna här dagar.
Jaja jag vet att jag sa imorse att jag verkligen inte ville jobba idag. Men man ska inte vara så negativ har jag upptäckt, iaf när det gäller jobbet. Det kan hända så mycket här så du anar inte.
Men jag är sällan negativ. Onödigt att vara det.

Nej nu ska jag nog ta och uppdatera mig inom nyheternas värld! Läsa Aftonbladet, HT ( Hudiksvalls tidning) och Kolla in lite smått och gott innan jag ska ut och göra ett sista ryck i butik!

I am a ROCKSTAR

Inga kommentarer: