onsdag 24 september 2008

Snart är jag ledig

Är jätte trött idag... Min dator har stört mig från klockan sex... Fläkten har fått mig att hoppa till lite nu och då när man ligger och försöker sova så man vaknat till och måste börja om igen... Men jag måste haft det på inatt. Har laddat hem avsnitten från den nya säsongen av Heroes! Måste kolla på det senare. =) Så himla bra serie!

Ska ner till Bergsjö efter jobbet idag! Krypa ner i soffan och kolla på film känns det som att jag vill göra hela kvällen. Är så trött just nu. Hoppas det blir bättre när jag ätit frulle och laddat lite. Jag blir alltid klar så tidigt när jag vill ha lite tid på mig. Klev upp 20 över åtta och var klar typ fem över halv.. Jag hade ju kunnat legat kvar i sängen och myst lite extra. =/ Men men då får man ju tid att plocka undan lite... Haha trodde ni på det.. Haha Skulle inte falla mig in... Orka...

Sitter och kollar på rix morron zoo på 6an nu och Lena PH och Orup är där och sjunger en ny låt från deras skiva... Var typ den sämsta låten jag har hört.... Fotbollsstjärna hette den...

Nu ska jag springa runt efter min telefon som lät alldeles nyss. Undra vem man fick mess av!! Spännande! Sen frulle och läsa Barnen ifrån frostmofjälllet.

Sju sorters APA

Inga kommentarer: