tisdag 30 september 2008

Inbyggt väckarklocka

Jag sa ju det.. Jag måste ha en inbyggd väckarklocka. Jag tyckte jag hade sovit så himla länge och tänker att jag måste ju kolla vad klockan är. Och tro det eller ej, Klockan är 7.58, det är som att jag har en inbyggt klocka som säger åt mig att vakna 8. Gör det varje dag nu för tiden. Och jag är ju pigg med. Det är det som är konstigt. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig. Vaknar åtta iaf. Men det är ju bra det iaf så man inte sover bort hela dagen.

Kollade på rix morron zoo imorse med. Det är skit kul att dom har börjat sända det på TV. Tycker dom är roliga och imorse testade dom nya tabletter som gör att allt smakar gott. Enligt Jocke Beckström så fungerade dom. Skulle ju vara kung för dom som är kräsen och inte gillar all mat och även om man ska bort på middag och vet att dom lagar lite konstig mat. Eller som dom sa för diabetiker som inte får äta socker. För allt man åt fick den dära söta smaken som det är svårt att få fram om man inte kan söta sin mat som diabetiker. Smart grej.
Och nu är det Top Model. Repris iofs. Men det är rätt kul att titta på. Men nu ska jag sänka volymen och läsa lite! Satt och läste på jobbet igår och jag tappade tid och rum. Hade inte Henke kommit in hade jag suttit kvar där än. Försvinner när jag läser och jag blir ett med boken. Iaf om det är en bra bok!

Hoppas alla får en bra Tisdag!

XOXO

Inga kommentarer: