fredag 26 september 2008

Äta snart

Ja då var det väl dax att äta snart med... Pepparbiff, klyftpotatis och tomatsås! Gott ska det bli. Har ju bara ätit lite gröt idag. men jag är inte så hungrig, men jag blir väl när jag äter.

Idag har det inte hänt allt för mycket. Sitter hos Jonas nu som lagar mat och tar hand om mig =).
Ska kanske till Peter och Pan sen och hälsa på lite och se hur det blivit i deras kök! Och dricka lite öl kanske. Jag har inte bestämt mig än eftersom jag jobbar imorrn. Men vi får se hur det blir. Om jag fortfarande mår illa efetr jag ätit och så.

Men nu ska jag iaf gå och kolla på Top Model igen! Eftersom jag inte fick hjälpa till med maten.

Peace

----------------------------------------------------------------------
Nu ligger jag i sängen hemma igen och kollarpå "hål i väggen" Mycket drygt program måste jag säga.. Men det var det enda som var bra att titta på just nu...
Var gott med mat! Sen vart det Ben% Jerrys glass! Hur gott är inte det! Med brownies i! Mycket gott! Sen vart det singstar för hela slanten och sen doobidoo (eller hur det stavas).

Jag såg en satellit idag! Har inte sett någon sån på himmelen förut. Har för övrigt inte tagit mig tid och lägga mig på rygg och kollat på stjärnorna på kvällarna heller. Men for upp till Södra Berget och låg där och kollade upp och då fick jag se en satellit som for runt där uppe. Det var lite mysigt.


Och karlavagen med dess sju stjärnor såg jag med! =) Det var helt stjärnklart ikväll. Mycket fint.
Sen for man runt en sväng på stan, men det var inte mycket rörelse där än inte. Sen hem och ligger här nu och ska sova snart. Jobbar imorrn som vanligt... Kommer bli en jobbig dag.

Men godnatt allihopa! Sov gott!

Inga kommentarer: