onsdag 10 september 2008

En och en halv timme kvar

Nu är det inte långt kvar tills man får gå hem och lägga sig på soffan och göra en milkshake och bara mysa! Hoppas det är något bra på Tv;n bara. Annars vet jag en bra serier som har fått en plats i min dator som jag måste kolla på! Synd bara jag inte ska bränna ut den, men jag får gott ta och kolla på datorn. På med glasigan så går det finnemang det! =)

Dag en på jobbet har vart bra, lite less har vi vart idag bara. Men det går över, det kommer att ordna sig.
Har en liten rast nu och sen ska man ut i Butiken och sälja som fan. haha. Lite svårt iofs när det inte är så mycket folk i butiken över huvudtaget. Men jag måste säga att jag blev tokig i en kofta som kom in idag. En lite längre modell med blockränder! Jätte fin var den och jag kan inte låta den hänga där på galgen, utan den måste bara få följa mig hem. Bra som en alternativ jacka nu när det är lite kallare men inte riktigt kallt för jacka.

Nej nu är det slut på vilan och jag måste ut och rocka på!


Keep the flame burning!

Inga kommentarer: