onsdag 3 september 2008

08.45

Godmorgon!

Jag måste få säga att jag var ganska pigg imorse när jag vaknade, fast man var ut på ett litet äventyr sent på kvällen. Hihi! =P
Somnade inte förän tolv, halv ett kanske. Men jag känner mig utvilad och redo för en heldag på jobbet. Japp det är sant jobbar 10-20. Lite drygt, men är man inställd på det så går det bra!

Igår tror jag att jag fick bort mitt virus. Men den håller fortfarande på att ploppa upp massa sidor. Men jag ska se sen om jag kan få bort det. Har ett trick till som jag inte provat. =P

I helgen blir det Marknan i Hudik som gäller. Det är en tradition att gå där nästan. Men det är inte lika kul som när man var ung och dum. Haha. Men att gå runt på dagen och kolla lite måste man ju. Sen vet jag inte vad som händer. Kan vara skönt med en lugn helg oxå för en gång skull. Vara hos mamma och pappa kanske och mysa. Ska höra vad dom ska göra och vad Micke vill göra.

Men nu måste jag göra mig klar till jobbet och bli toppfräsch! HAHA ironi till MAX.

So long! Hoppa och studsa för här kommer en ny dag!

Inga kommentarer: