torsdag 11 september 2008

Det börjar kännas bättre

Idag skulle jag ju till Härnösand som ni säker vet.. Men så vart ikke fallet. Läraren ringde imorse och gissa om jag gjorde bort mig.. Haha men men det gick ju det med. Men hon var sjuk idag och kunde inte ta emot mig så vi bokade av mötet och vi får ta det på telefon och mail istället! Men det går bra det med! Så jag låg och kollade på Hemsöborna i 3 1/2 timme.. Haha inte trodde jag den var så himla lång. Men sen vart det upp snabbt óch göra frulle. Var ju skit hungrig. Och sen bestämde jag mog för att göra birsta osäkert och göra min lägenhet fin! Och så fin den blev sen. Finns bilder på min BD. ( kolla länk till höger)
Där finns även bild på den nya levis tröjan jag införskaffade mig i fredags! I love it!

Nu sitter jag och lägger ut bilder och kollar på Vänner! Bästa serien ever!

Men nu ska jag öppna skolboken innan jag får middags besök och lite kvällssällksap! Trevligt!

Min tand håller på ge med sig oxå! Skönt det. Men det ena problemet löser av det andra. Så är det bara. Fan vad jag harar urinvägsinfektion... Det gör så ont. Men jag har drukigt en liter tranbärsjuice nu så det ska väl avra över snart!

Rock on!

Inga kommentarer: