lördag 6 september 2008

Godmorgon!

Jag är jätte trött men jag kan inte sova heller. somnade kanske tre igår.. Var riktigt trött då så det somnade man på stubinen.
Det var folk här hela kvällen. Roligt var det givetvis, men lite jobbigt när man vart trött och dom inte ville gå hem. Satt och spelade Summer Atlethics! Det är ju hur kul som helst det spelet! Men man får ont i armarna.

På jobbet var det segt igår med... Jag hade sån himla tandvärk att jag trodde jag skulle avlida. Hela munnen känns svullen och när man pratar så gör det hur ont som helst. Det är värre på mornarna. Då har man legat och pressat ihop käkarna på natten och på morgonen kan man knappt öppna munnen... Jobbigt. Blir nog tandläkaren på måndag om det inte går bort nu i helgen... Men på jobbet vart jag lager råtta och packa varor istället. Men man vart skit trött och jag vet inte vad som händer när jag vet att jag ska vara ledig 3 dagar, jag blir less och vill inte göra någonting. Dagen går så sakta.

Det kom in en jätte snygg Levis klänning på MQ igår! Den måste bara ses. När jag packade upp den igår så var det ingen tvekan om saken. Jag MÅSTA bara ha den. Passar skit bra till min skinjacka! (Som jag ska hämta idag=)) Lägger ut en bild på den senare.

Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan och kolla på TV. Vill inte väcka Micke. Han behöver sova idag så det får han göra oxå.

Idag blir det marknan och sen får man se. Någon cider kanske slinker ner! =P

XOXO

Inga kommentarer: