måndag 29 september 2008

21.56

Japp då var denna dagen slut då.. Den har gått fortare än vad jag hade tänkt mig! Det var skönt att den gick fort iaf. Ligger och kollar på 2 1/2 men. Fast nu tog det slut precis. Och nu är det snart my name is earl. Oxå bra det!
Imorrn är jag ledig och det ska bli skönt. KOnstigt bara att inte fara till Bergsjö när man är ledig. Men man vänjer sig av det med. Ska plugga och ta en promenad tänkte jag. Men först och främst SOVA så länge jag bara kan. Till 8 då med andra ord.. Men jag ska ligga i sängen så länge som jag kan. SKönt ska det bli. Behöver verkligen varva ner lite nu. har hänt någonting varje dag. SKönt att ta det lugnt!

Men nu ska jag kolla på TV och sen läsa lite. Boken är spännande tycker jag! och lättläst, det är bra!

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer: