tisdag 23 september 2008

Sovit över..

Jävlar vad jag inte gillar min telefon idag... Jag hade ställt den på halv nio för att jag skulle kunna ta det lugnt och inte stressa... Men nu vaknar jag och tänker att jag måste kolla på klockan. Då är det 7 minuter över nio och jag måste skynda mig nu. Ska på banken och sen ska jag till sömmerskan innan jag börjar.

Igår strulade min dator igen... Jag blir galen på den.. Den tog inte emot min telefon som den har gjort så många gånger förut. Men det gick om man lade in programmet som föjlde med, men det var bara störigt så jag hoppas den ordnar till sig.

Laddade ner en massa rock och pop låtar inatt med. Får se om det var något drar i dom. =)
Men nu måste jag skynda mig.

Hoppas du kommer in idag! Var ju längesen vi hade våra knasiga diskutioner.

Inga kommentarer: