söndag 28 september 2008

Söndag

Godmorgon, idag är det söndag för dom som inte redan vet det =) Jag sitter på jobbet och ska snart öppna butiken. Hoppas det blir mycket idag med. Men jag har en lite känsla på att det inte kommer bli lika som igår. Men det blir nog bra iaf.
Imorse plingade det på dörren halv nio. Jag tänkte vem fan kommer den här tiden. Men det var bara lite frukost som kom förbi! Gott var det! Tack så mycket. Behövde det. Annars hade det troligtvis inte blivit någonting.

Sen när jag slutat klockan fem kanske man ska hem till Peter och Pan och kolla hur dom har det. Eller så blir det lugnt hemma och bara mysa och läsa lite! Skulle vara skönt det med. Men roligt att dom inte vill att man ska vara ensam nu. Det är snällt tycker jag!

Men nu måste jag gå och öppna så vi inte får böter.. Inte bra det!

Trevlig Söndag!

Inga kommentarer: