fredag 26 september 2008

Morgonmöte

Ja vad gör man idag då?? Hm....

Var på möte imorse! Tack för skjutsen sötnös! ;-)
Mötet gick bra, inget negativt så jag fick inget utbrott. Bra det, känns som man lätt kan få det dagar som dessa... Dock var jag så jävla trött så jag trodde jag skulle somna. Har vart vaken sen klockan 4.. Inte till att rekomenadera så det är tur att jag inte jobbar idag. Det hade jag aldrig orkat. När jag kom hem var det bara att lägga sig i sängen och kolla om det var nå bra på TV. Men det var det ju inte... som vanligt.

Har fått i mig lite gröt idag för att mamma tjatade så mycket. Mådde mest illa och hade ingen matlust alls. Men när man fått i sig lite så känns det lite bättre. Man bli piggare iaf och får mera ork. Jag vet inte vad som kommer hända idag... Har ingen lust med någonting... Men jag måste väl ta mig i kragen och plugga litegran. Måste fixa word iaf om jag ska få iväg något till läraren.
Men apropå det så måste jag kolla mailen om jag fått något svar från henne.

Ha en bra helg alla. Min kommer bli den jobbigaste på länge....

Inga kommentarer: