söndag 21 september 2008

Trött, illamående och ett konstigt humör....

Nu är man hemkommen från Emma B och det har vart en mycket trevlig kväll! God mat och gott vin! Typiskt bara att man ska gå och dra på sig nå jävla skit precis någon timme innan man ska fara dit och det bara slår till som fårn tomma intet.. Men jag mår lite bättre nu och jag känner att det var bra att jag åkte dit iaf! För det var det värt. Träffa alla samlade och snacka skit!
Nu är man sisådär trött iaf och jag ska bara lägga in bilder på datorn så ska jag slumra in sen och förhoppningsvis sova LÄNGE.
Sen imorrn blir det plugga och kolla på film som gäller. Kommer bli en riktigt mysdag! Gosskläder hela dagen!

Jag har fått MIN BIL igen nu! Det är som en dröm. Älskar min bil! <3

Nej nu ska jag ta och snusa kudde och somna in i en djup sömn med härliga drömmar!

Keep on rocking all night long!

Inga kommentarer: