måndag 15 september 2008

Måndag, Tisdag??

Ja vilken dag har det vart egentligen idag. Har haft Tisdag hela dagen och det har vart skrämmade för jag hade planerat så himla galet om det var tisdag och vad gjorde jag isf på jobbet. Jag är ju ledig Tisdag! Men det var ju måndag hela dagen. Och en sådan måndag det har varit sen... Har inte vart så förbannad på länge. Men nu känns det bättre och du bad ju om ursäkt så vad finns det mera att gnälla om. Jävligt onödigt är vad det var. Men tack vännen för att du fanns där för mig och förstod min frustration! =D Vad hade jag gjort utan dig =P

Just nu ligger jag i sängen hemma hos MAMMA och PAPPA!! Jo men visst jag ska sova HEMMA som jag inte gjort på år och dar. Det ska bli så skönt att vakna upp här och gå ner till ett uppvärmt kök som luktar ved och eld från vedspisen! Det kommer bli så mysigt! Och sen bara ta det lugtn med mamma och bara mysa.
Ska in till stan en sväng och hämta en jacka på MQ som en kund ville ha. Vad gör man inte! =)
Sen blir det väl hem till Micke och se om han överlever skadan i foten.

Men nu ska jag ta och läsa lite skvaller och sen lägga min och sova en skvätt inatt med. Igår gick jag och la mig det första jag gjorde och det sista innan jag somnade. Det var skönt att ligga och kolla på TV och bara ta det lugnt. Hade funnits 1000 saker jag borde gjort med jag var helt slut i kroppen och helt förstörd i huvudet... Så det var jag värd. vaknade typ halv åtta i morse och var rätt pigg. Var på jobbet 20.40 fast jag skulle till sömmerskan. Då kommer man inte förän 20 minuter efter man börjat typ. men jag var så rastlös hemma och så for jag. Lämna ett par byxor, in på shell och köpa snus och sen på jobbet och käka frulle! =) Bra morgon. Men desto jobbigare kväll. Men det gick ju det med och nu ska jag ta och släcka ner detta elände och sova!

Godnatt!!

Inga kommentarer: