torsdag 18 september 2008

Godmorgon!

Inatt har jag sovit mycket gott! Drömde någonting skumt, men som alltid så minns jag inte om vad, bara att det var skumt.. Typiskt. Men det var nog inget viktigt.
Snart ska jag ta och kliva upp, jag har blivit segare och segare på mornarna nu för tiden. Hade det vart för någon vecka sen så hade jag vart uppe och vart klar just nu, men jag ligger kvar i sängen nu och har inte vart upp mer än att hämtat datorn.

Jag längtar inte till jobbet idag alls. Jag jobbar 10 timmar och jag känner inte för det alls. Jag är seg och tror jag åker på någon hemsk förkylning snart... Inte bra det, men det känns hemskt på morgonen när man precis vaknat, man har ont i halsen och nyss var jag lite snorig med. Jag vill inte.. Men hoppas det bryter ut helt så det inte fessar som det har gjort dom senaste tio gångerna.

Alla mina bilder på datorn försvann igår oxå, men men vad spelar det för roll. Man får ta det som en ny start och ett nytt liv. Allt gamalt är nu glömt.
Goodbye old Sandra, Hello New Sandra =P

Nej nu måste jag kliva upp och klä på mig ich göra mig klar. Ska kolla om jag kan bli lite hungrig oxå. Har blivit dålig på det på mornarna igen nu...

Hade bra!

I wanna be a rockstar

Inga kommentarer: