söndag 14 september 2008

Trött som en bäver

Vart ingen park för mig igår. Jag hade ingen lust alls när det väl var dax att gå. Skit trött och bara allmänt less går jag hem till Micke och lägger mig och sover. Har sovit någon time och det känns underbart när telefonen ringer och det är Micke. Tänkte att nu kommer han hem och myser med mig, men så var ikke fallet. Han skulle bara medela att han skulle in på akuten för han hade stukat foten. Klant, men såklart synd om honom. Så jag somnar om efter många om och men sen ringer det igen efter en timme och det är Micke igen som inte ska in till akuten för dom kunde inte hjälpa honom eftersom han hade drukigt. Så hem kommer han med hjälp av Lena och Mats. Och där försvann all sömn för mig den natten. Trött som fan är jag nu och jag sitter på jobbet coh ska sprecis öppna butiken. Jobbar heldag i dag och jag ser inte fram emot det alls.

Men nu måste jag öppna så vi inte får böta... =S

Hade bra idag!

Inga kommentarer: