söndag 21 september 2008

Godmorgon!

Idag har jag sovit länge. Var så himla trött igår. Jag hade nog sovit än om inte telefonen hade ringt. Men det var väl bra med så man inte sover bort hela dagen när jag har tänkt att ägna den åt mina studier... Om man inte gör som vanligt och hittar på så himla mycket annat. Men jag måste verkligen. Men det ska kanske gå bra bara man sätter sig. Ska lyxa lite med godis, så man får lite motivation. =) Man kan vara värd det en dag som denna. Inte bakis alls. Jag drack inte så mycket igår heller eftersom jag visste att jag bara skulle må mera illa då. Drack mest vatten i slutet.

Undra vad man ska äta idag. Lyxa med kyckling och ris på en söndag kanske. Skulle ha vart skönt att vara kvar i Bergsjö, men det är men ju inte. Känns onödigt att åka dit bara över dagen men det lockar lite nu iaf. Men det blir nog inte så.
Ligger och kollar på Jims värld nu. Han försöker rädda en hamster nu i ett brinnande hus. Lite roligt att se på iaf.

Jag kom just på lite av mina drömmar inatt. Jag drömde jag var ute och köpte nya stövlar =) Härlig dröm. Jag vill ha nya stövlar med men jag har inte råd med det just nu. Ska nog köpa ett par när lönen kommer. Det är ju på torsdag =) Me like. Hoppas på mycket! =D

Nej nu ska jag nog ta och lägga min till rätta på kudden igen och kolla på TV. Ska nog fixa lite frulle först så man inte tappar all ork resten av dagen.
Men sen blir det mys!



Inga kommentarer: