måndag 29 september 2008

Snart förbi

Ja då var September snart förbi och en ny månad nalkas. Hua vad tiden går fort... Man hinner ju inte med någonting längre. Allt bara swichar förbi. Men nu ska jag blicka framåt och hoppas på att någonting roligt dyker upp i helgen och det hoppas man ju alltid! Ska iaf ner till mamma och pappa och hälsa på som jag har vart dålig på dom senaste månaderna, men nu när man inte har någon att ta hänsyn till så ska jag vara med dom så ofta som jag bara kan. Snart kan det vara för sent.

Sitter på jobbet nu och ska öppna snart.. Jobbar heldag som sagt och jag känner nu att det är bra att jag göra detför då får jag någonting att göra. Kändes tomt igår när jag fick veta vad du gjorde. Allt var så enkelt och allt var så himla kul. Saknar det. Men för övrigt har jag lagt allt bakom mig och jag blickar framåt och det kommer bli en så himla bra höst känner jag.

Nej nu måste jag ta och logga in mig och göra butiken klar för en dag av trevliga kunder och glada skratt med dig vännen! Värsta grymma dagen! Jag, Henke och Ullis! Radar paret! =P

Trevlig vecka!

Inga kommentarer: