torsdag 22 januari 2009

07.01

Ja du vad gör jag vaken denna tiden på dygnet? troligen för att klockan ringde 06.00 och en viss John skulle upp och gå på kursen. Och då kan man inte riktigt vara sura och sova vidare utan man är snäll och är vaken och är lite sällskap innan han ska gå över till andra huset och käka frulle. Hade inte riktigt lust att hänga med denna tidiga timma jag. =S Är ju halv död. Så vad gör jag då ,ed datorn i knät kan man undra?? Ja du inte ens jag vet... eller jo kanske, kan nog inte sova i en främmande stad själv i en lägenhet jag aldrig varit i. Så jag tänka att jag skulle få lite sällskap genom att titta lite på film och kanske förhoppningsvis somna om igen. Och då har man ju filmen som ljud och kanske sover bättre än om man ska sitta och lyssna på alla ljud som man inte känner igen.

Dagen som planerad ser ut som så.. Nja planering är ju inte min starka sida. Men jag ska klura på om jag ska fara till Sthlm eller om det kommer bli för stressigt och så. John slutar ju 16.30 idag och då ska vi käka middag på stan och sen bio och jag som stressade upp igår morse för att tåget gick 18.11 haha... Så vi får se hur jag göra. Blir iaf en tripp på stan om inte annat. Och en prommis dit. Hittar ju inte annars. =P Hehe.

Nej nu blir det "Vi hade iaf tur med vädret" eller "what happens in Vegas"

Godmorgon sov gott!

Inga kommentarer: