fredag 9 januari 2009

JObba igen

Godmorgon gott folk!
Nu har man sovit som en prinsessa inatt!! Härligt! Men det var något som saknades men man får inte vara så kräsen:P
Var riktigt skönt att sova i sin egen säng igen och inte känna paniken att vara 55 mil hemifrån och inte veta hur man ska ta sig hem. Men allt löste sig på bästa sätt och nu är det bara helgen kvar innan man får dommen om man är billös eller inte. Känner jag pappa rätt så fixar han en annan bil så länge! =)

Idag var det riktigt skönt att ha sovmorgon! Tack Henke för att du bytte med mig. Vilken tur att båda vart nöjd över det! Skulle ha vart död om jag måsta vara på jobbet nu. Sov till tio och jag hade sovit vidare om inte klockan ringt. Måste ju vara lite vaken om man ska jobba:P

Sen ikväll ska jag hem och städa undan lite och sen kasta mig i sängen och SOVA. Behöver sömn nu. Och kroppen är seg och ont överallt. Troligen för man suttit och spännt sig i nästan 9 timmar i en halvt fungerande bil... :S

Nej nu ska jag upp och klä på mig och göra mig lite redo till att slåss med kunder. Hehe. Men jag hörde nu att det inte var så mycket folk igår och det kommer det kanske inte bli idag heller. skönt med mjukstart!

Ska nu göra ett försök att ställa in kanaler på min nya TV oxå, eftersom dosan stannade i Boden :D Hehe..

Trevlig helg!

Inga kommentarer: