onsdag 14 januari 2009

träning

Var mycket skeptisk till att åka och träna idag efter Sandra slutat jobba. Men jag pallrade mig iväg och nu ångrar jag mig inte alls. Det är så skönt. Sitter hemma nu och ska snart hoppa in i duschen och få bort träningslukten=P
Sen blir det sängen och sova. Skönt ska det bli.
Var som sagt med Maria på Birsta idag och det handlades en ny jeanskjol eftersom jag har tappat bort min gamla =S Gillade verkligen den, men det är sånt som händer. Den nya är oxå fin och skön! Sen var vi på Willys och handla. Kommer inte bli så mycket nu när man inte kan ta sig överallt. Man är så himla bortskämd så det finns inte. Men man accepterar fort.

Nej nu ska jag hoppa in och göra mig ren och sen krypa ner och läsa lite tror jag. Jobbar heldag imorrn=S Lite tråkigt men det går nog bra!!

Sov gott och trevlig kväll!!

Inga kommentarer: